Beeldbellen nu mogelijk in verzuimapplicatie

Beeldbellen nu mogelijk in verzuimapplicatie
  • 8 juni 2023
  • Kel Koenen

Onvia en WeSeeDo slaan de handen ineen om beeldbellen via de verzuimapplicatie mogelijk te maken. Dankzij deze integratie kunnen gebruikers op afstand gemakkelijk en veilig gesprekken voeren met cliënten. Met slechts één klik kan een beeldbelgesprek worden opgestart.

Bij bedrijfsartsen en casemanagers neemt de behoefte toe om op eenvoudige wijze en op afstand met hun cliënten te kunnen overleggen, waarbij het persoonlijk aspect van elkaar in de ogen kunnen kijken behouden blijft. Om aan deze wens te voldoen, is er een samenwerking gestart met WeSeeDo.

‘Wij hebben gekozen voor WeSeeDo omdat het enorm simpel is in de bediening voor de gebruiker en daarom begrijpt iedereen wat de bedoeling is’, vertelt Jelmer Hoekstra van Onvia. ‘Bovendien kunnen we een look en feel van Onvia of onze klant toepassen om het herkenbaar en eenduidig te houden voor de gebruikers. Onze klanten kunnen afspraken plannen en de medewerker via selfservice uitnodigen. Vervolgens haalt de arts met slechts één klik de medewerker uit de wachtkamer.’

comments powered by Disqus