Meer efficiëntie dankzij nieuwe generatieve AI-uitbreidingen

Meer efficiëntie dankzij nieuwe generatieve AI-uitbreidingen
  • 23 juni 2023
  • Kel Koenen

Freshworks heeft Freddy Self Service, Freddy Copilot en Freddy Insights aangekondigd om kunstmatige intelligentie toegankelijker te maken voor elke werkplek. De nieuwe voorspellende en assisterende generatieve AI-mogelijkheden gaan verder dan het genereren van content.

Ze helpen supportmedewerkers en managers efficiënter te werken, met een nieuwe manier van interactie met hun bedrijfssoftware. ‘Ons doel is om generatieve AI toegankelijk te maken voor de Fortune vijf miljoen, niet alleen voor de Fortune 500-onderneming’, zegt Girish Mathrubootham, oprichter en ceo van Freshworks. ‘We helpen onze klanten al een half decennium om hun bedrijfsefficiency te verbeteren en weten dat daar geen miljard apps voor nodig zijn. Elke afdeling kan profiteren van een werkplekassistent die de productiviteit maximaliseert. En dat is precies wat Freddy AI doet voor de supportmedewerker en anderen.’ 

De nieuwe Freddy AI-mogelijkheden verminderen met kunstmatige intelligentie de werkdruk en maken het werk een stuk prettiger. Freddy Self Service verplaatst monotoon werk naar bots zodat de supportafdeling kan focussen op het leveren van de beste customer experiences.

Freshworks integreert Microsoft Azure OpenAI Service in de Freddy AI-oplossingen om verschillende Freddy Self Service use-cases aan te sturen en tegelijkertijd de privacy en beveiliging van de gegevens van Freshworks-klanten te waarborgen. ‘Microsoft en Freshworks werken samen om de kracht van generatieve AI met beveiliging en compliance op bedrijfsniveau naar de werkplek te brengen voor alle bedrijven, groot én klein. We geloven in de missie van Freshworks en we zijn enthousiast om te zien hoe mensen in customer support klant- en werknemerservaringen kunnen transformeren’, vertelt John Montgomery van Microsoft.’

Met Freddy Self Service leveren bedrijven gepersonaliseerde automatisering op schaal. Dit is mogelijk met behulp van het Freshworks-platform en het taalmodel (‘LLM’) voor gepersonaliseerde automatisering die de productiviteit van agents verhoogt. Door gebruik te maken van grote taal- en accountspecifieke modellen kan Freddy Self Service grote delen van L0/L1-vragen van medewerkers en klanten binnen Freshdesk en Freshservice afhandelen en gepersonaliseerde antwoorden geven. Hierdoor kunnen klantenservice- en IT-medewerkers zich richten op moeilijkere projecten en taken.

comments powered by Disqus