Metgezel voor welzijn in het contactcenter

Metgezel voor welzijn in het contactcenter
  • 16 juni 2023
  • Kel Koenen

Sabio lanceert de Wellbeing Companion-oplossing als onderdeel van een grootschalig welzijnsprogramma om de impact van de contactcenteromgeving, cultuur en werkdruk op het welzijn van de medewerker te beoordelen.

Deze companion is een belangrijk onderdeel van het nieuwe Wellbeing Program, dat is ontworpen om welzijnsstrategieën binnen organisaties te verlichten, te implementeren en te bewaken. Het speelt een centrale rol in het programma dat gebruikmaakt van doorlopende, geanonimiseerde gegevens om agents en managers te ondersteunen als onderdeel van een systematische benadering van de welzijnsstrategie van een organisatie.

‘De lancering van de Wellbeing Companion is een belangrijke stap in onze missie om welzijn te integreren in de structuur van de contactcenteractiviteiten van een bedrijf’, stelt Nigel Winship van Sabio. ‘Het programma stelt organisaties in staat om proactieve stappen te ondernemen in de richting van het welzijn van hun personeel en we zijn verheugd om zo'n actieve rol te spelen bij het transformeren van toekomstige welzijnstrajecten.’

De Wellbeing Consultancy service van Sabio maakt deel uit van het programma. Deze dienst onderzoekt de welzijnsstrategie, werkomgeving en werknemerservaring van een organisatie door middel van onderzoek twee à drie maanden wat resulteert in een rapport met specifieke en bruikbare inzichten. ‘Het welzijnsprogramma én de Wellbeing Companion is het bewijs van onze toewijding om werkplekbeleving voor iedereen te verbeteren’, licht dr. Phoebe Asquith van de Sabio Group toe. ‘De Wellbeing Companion maakt gebruik van de kracht van wetenschap en technologie om een krachtige interactieve ervaring te creëren die medewerkers betrekt en ondersteunt, wat uiteindelijk een positieve werkomgeving en een beter welzijn in het contactcenter bevordert.’

comments powered by Disqus