Vodafone grote winnaar bij Contact Center Awards Asia Pacific

Vodafone grote winnaar bij Contact Center Awards Asia Pacific
  • 8 augustus 2023
  • Kel Koenen

Vodafone Fiji is erkend bij de Contact Center Awards in Bali, Indonesië. Het jaarlijkse evenement viert de prestaties van professionals in de klantenservice-industrie en erkent hun cruciale rol binnen hun respectievelijke organisaties.

Vodafone won de gouden medailles voor Beste Contact Center en Beste Klantenservice en werd gerangschikt als nummer één voor zijn klantenservicepraktijken in de Asia Pacific Regio. Daarbij kwam nog de bronzen medaille voor het Beste Kwaliteitsteam, zilveren medailles voor Beste Supervisor en Beste Supervisorcategorie in de Inbound Contact Center Asia Pacific-categorie.

Vodafone Fiji CEO, Elenoa Biukoto, zegt dat ze enorm trots zijn op Silimaibau en Lakhan voor hun uitzonderlijke prestaties en welverdiende erkenning. ‘Hun toewijding aan klanttevredenheid en onvermoeibare inzet in het contactcentrum zijn bewonderenswaardig en vormen een waar voorbeeld van hun streven naar uitmuntendheid binnen de organisatie.’

Biukoto voegt eraan toe dat de erkenning van Silimaibau en Lakhan op een internationaal platform hun inzet verder versterkt om een cultuur van groei, uitmuntendheid en continue verbetering te bevorderen en dat deze overwinning de toewijding van het volledige contactcentrumteam weerspiegelt.

comments powered by Disqus