Mews introduceert AI in hotelwereld

Mews introduceert AI in hotelwereld
  • 4 oktober 2023
  • Kel Koenen

Mews, de hospitality cloud, heeft Nomi overgenomen als onderdeel van de voortdurende missie om buitengewone ervaringen voor gasten mogelijk te maken. Met de integratie stelt Mews hoteliers in staat om hyper-gepersonaliseerde ervaringen te bieden aan gasten.

Nomi werd in 2021 opgericht als lokale reisgids en maakt gebruik van voorspellende analyses en kunstmatige intelligentie om aanbevelingen te doen die zijn afgestemd op de persoonlijkheid, unieke voorkeuren, interesses en behoeften van elke gebruiker. Nomi voorziet hotels van real-time klantinzichten, waardoor ze hun gasten beter begrijpen, data-gedreven operationele beslissingen kunnen nemen en uitzonderlijke gastervaringen kunnen bieden.

'Nomi is voortgekomen uit ons hotelmanagementbedrijf Lord & Liberty en ontstaan vanuit het gemis dat reizigers ervaren bij het zoeken naar geweldige lokale plekken die aansluiten op hun unieke voorkeuren', vertelt oprichter Tim Drisdelle. 'We hebben Nomi ontwikkeld om reizigers het plezier en de verwondering van reizen terug te geven. We zetten deze reis daarom met enthousiasme voort als onderdeel van Mews om hoteliers te helpen hun gastervaringen verder te verbeteren.'

Richard Valtr, oprichter van Mews, voegt toe: 'We hebben Mews destijds opgericht om het personaliseren van gastervaringen voor individuele reizigers makkelijker te maken. We kijken ernaar uit om nauw samen te werken met hoteliers om het verblijf van hun gasten nauwkeurig af te stemmen op hun individuele behoeftes en interesses.'

comments powered by Disqus