Manchester United wil wereldwijde fanexperience

Manchester United wil wereldwijde fanexperience
  • 23 januari 2024
  • Kel Koenen

Manchester United kiest SCAYLE als officiële partner voor zijn e-commerce activiteiten. Het platform wordt verder ontwikkeld in lijn met de ambitie om wereldwijd een hoogwaardige direct-to-consumer ervaring te bieden aan de fans van de club.

SCAYLE is een van de snelst groeiende enterprise e-commerce platforms ter wereld. Het functioneert als technische basis voor meer dan 140 online winkels en is specifiek ontwikkeld voor B2C-toepassingen met een sterke focus op de mode-, lifestyle- en sportsector.

Manchester United stelt de tevredenheid van fans centraal in zijn plannen. De sportclub start de samenwerking met SCAYLE om een nieuw direct-to-consumer platform te ontwikkelen dat een aantrekkelijke klantervaring biedt. Het platform kan daarnaast gemakkelijk worden aangepast aan de snel veranderende behoeften van de club. 'De samenwerking is een belangrijke mijlpaal in onze reis om de best mogelijke e-commerce ervaring te bieden', zegt James Holroyd, Chief Commercial Development Officer bij Manchester United. 'SCAYLE heeft diepgewortelde expertise en is toegewijd om onze fans een toonaangevende e-commerce ervaring te bieden.'

Volgens Tobias Ring, Managing Director Commercials bij SCAYLE is het vertrouwen winnen van Manchester United cruciaal in het streven om het beste e-commerce platform voor merken en retailers te worden. 'We kijken ernaar uit om nauw samen te werken met de club en te laten zien dat we in staat zijn om klantervaringen te verbeteren op een mondiaal en legendarisch podium. We doen er alles aan om samen met hen een e-commerce ervaring te creëren waar Manchester United fans trots op zijn en die recht zal doen aan de reputatie van de club om voortdurend topkwaliteit te leveren, zowel op als buiten het voetbalveld.'

 
comments powered by Disqus