Nieuwe AI-technologie in digitale klantenservice

Nieuwe AI-technologie in digitale klantenservice
  • 10 januari 2024
  • Kel Koenen

In een nieuwe ontwikkeling zet Freeday een nieuwe standaard in de wereld van digitale klantenservice met hun 'Intentless Conversations'. Een revolutie in de interacties tussen digitale medewerkers en klanten.

De technologie belooft een revolutie in de interacties tussen digitale medewerkers en klanten, door een ongekend niveau van personalisatie en begrip voor unieke gebruikerscontexten. De AI-aangedreven digitale medewerkers van Freeday - uitgerust met deze technologie - bieden een mensachtige en efficiënte gebruikerservaring. Dit markeert een verschuiving in de manier waarop klanten interactie hebben met AI-oplossingen, waarbij interacties natuurlijker, productiever en menselijker worden.

Een andere ontwikkeling is de upgrade van de 'Question Answering'-module. Met deze verbeterde vaardigheid kunnen de digitale medewerkers van Freeday gegevens nu effectiever interpreteren en gebruiken. Dit elimineert het giswerk van de chatbot en zorgt voor directe, op de klant afgestemde vragen, die efficiënter problemen oplossen door te beginnen bij de eerste gestelde vraag.

Deze innovaties transformeren de digitale AI-assistenten van Freeday van louter taakuitvoerders naar assistenten die tweedelijns klantenondersteuning bieden. Dit draagt bij aan de algehele bedrijfsefficiëntie.

Een praktijkvoorbeeld van deze vooruitgang is te zien bij een grote reisorganisatie, die dagelijks duizenden verzoeken via hun chatbox ontvangt. Met de inzet van Freeday's AI-aangedreven digitale medewerkers uitgerust met deze nieuwste technologieën, krijgt elke vraag de juiste aandacht, wat de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing verhoogt en zorgt voor een meer menselijke, persoonlijke benadering.

comments powered by Disqus