Revolutie in klantbeleving: Paragon en Milkymap bundelen krachten
Paragon en Milkymap gaan een exclusieve samenwerking aan en willen samen bedrijven en organisaties helpen om klantbeleving makkelijker te ontwerpen, te implementeren en zich te organiseren rond klantreizen.
Het partnerschap tussen Paragon, expert in klantcommunicatie, en Milkymap, leider in klantreis managementtechnologie en -consultancy, heeft als doel om bedrijven te helpen hun interacties met klanten te verbeteren, wat leidt tot meer tevredenheid en trouw. De gemeenschappelijke oplossing zet de reis van de klant centraal en zorgt dat dit op een natuurlijke en eenvoudig wijze een standaard manier van werken wordt.
'We zien dit partnerschap als een belangrijke stap in onze ontwikkeling als een omnichannel CX serviceprovider. Door onze expertise te combineren met Milkymap zijn we uniek gepositioneerd om onze ruim 1200 klanten voor én achter de schermen te helpen transformeren naar meer klantgerichte organisaties, hun klantreizen en klantcommunicatie te digitaliseren en structureel te verbeteren', vertelt Mieke Clark-Marsman, ceo Paragon Nederland en België.
'Deze stap is het bewijs van onze missie om bedrijven, organisaties en instellingen te helpen met klantgericht werken om zo een optimale bediening en beleving te realiseren', vult Danny Peters, ceo Milkymap aan. 'Door de expertise en technologie van Paragon in klantcommunicatie te combineren met onze CX kennis en ons Milkymap platform, zijn we meer dan klaar om de behoefte aan het sturen op klantbeleving en klantreizen nog beter te faciliteren. Steeds meer bedrijven en organisaties zien het managen van klantbeleving als een onderscheidend element in hun bedrijfsvoering. Samen zijn wij perfect toegerust om hiervoor de ideale dienstverlening en technologie te bieden.'
Foto (vlnr.): Danny Peters, Berend-Jan Rietveld (Paragon), Mieke Clark-Marsman, Olf Uineken (Milkymap)