Verdien een Gouden Medaille voor ‘best customer contact’
Klantcontact vergt evenveel focus als topsport: luisteren, empathie en geduld zijn essentieel om tot grensverleggende prestaties te komen, met als resultaat tevreden klanten en een positieve teamspirit en werkcultuur. Het Belgische Customer Contact & CXForum organiseert daarom op 19 september de Dag van de Customer Contact-medewerker.
Het Belgische Customer Contact & CXForum organiseert op 19 september op de Dag van de Customer Contact-medewerker een ontbijtsessie voor CxO's om die topprestaties uit de sector in the picture te zetten. De aanwezige CxO’s zullen vervolgens een nog mooier gebaar maken dan hun medewerkers een medaille te geven: ze nemen - evenals vorig jaar - fysiek plaats in het customer contactcenter en bellen medewerkers persoonlijk op om hen te bedanken.
De persoonlijke service wordt beloond met een persoonlijke felicitatie: eerlijk, oprecht en dubbel en dik verdiend. De CxO’s van Wengage, N-Allo, Pidpa, Proximus, DHL, Colruyt Group, Vdab, Mazda Motors, Octa +, 24 plus, Möbius, ITZU, De Stroomlijn en tientallen andere ondernemingen hebben alvast hun plaats in ons customer contact center gereserveerd!