Cygnific wint klanttevredenheidsaward

Cygnific wint klanttevredenheidsaward
  • 24 februari 2025
  • Kel Koenen

Cygnific Manila heeft tijdens het jaarlijkse customer service kick-off event van Air France KLM een award in de wacht gesleept. Het klantcontactcenter werd bekroond vanwege de grootste verbetering in klanttevredenheidsscores (CSAT) binnen alle klantcontactcentra van de luchtvaartmaatschappij.

In 2024 realiseerde het team in Manila een stijging van 6% in de CSAT-scores over alle product- en marktsegmenten. Dit succes werd bovendien behaald terwijl de afhandeltijden met 15% verbeterden. De prijs is een erkenning van de inzet en toewijding van het hele team, dat zich richt op het continu verbeteren van de klantbeleving.

Volgens Kris Mandap, General Manager van Cygnific Manila, is de award een symbool van hard werk en samenwerking binnen het team én met collega's wereldwijd. ‘Het was een trots moment om erkend te worden voor de beste stijging in klanttevredenheid. Deze prijs staat voor de inzet van ons Manila-team, de steun van Cygnific-collega’s in andere regio’s en onze continue verbetermentaliteit binnen de hele Cygnific Group.’

comments powered by Disqus