Effectieve verlofbeheeroplossing voor contactcenters

Sabio Group introduceert een nieuwe oplossing voor het beheer van verlofaanvragen binnen contactcenters. De tool, speciaal ontworpen voor gebruikers van Genesys Workforce Engagement Management (WEM), elimineert de noodzaak van complexe integraties met HR-systemen en zorgt voor een efficiënter en gebruiksvriendelijker proces.
Met deze oplossing biedt Sabio een directe integratie binnen de Genesys Cloud WEM-omgeving. Hierdoor kunnen contactcenters verlofsaldi beheren zonder extra integratieprojecten of het gebruik van handmatige spreadsheets. De Time-Off Applicatie is verkrijgbaar via Sabio zelf en via de Genesys AppFoundry Marketplace, een platform met zorgvuldig geselecteerde applicaties en integraties voor klant- en medewerkerervaringen.
De eerste gebruikers van de applicatie, waaronder Benenden Health, ervaren al de voordelen van de oplossing. Steven Miller, WFM Planning & Resource Manager bij Benenden Health, noemt de tool een gamechanger voor hun operaties. ‘Wat begon als een gesprek tijdens het Sabio Disrupt-evenement, heeft zich ontwikkeld tot een revolutionaire oplossing.’ Ook Tor Peterson, Senior Contact Center Manager bij Benenden Health, benadrukt de efficiëntiewinst: ‘Dankzij de geautomatiseerde besluitvorming ontvangen onze adviseurs direct antwoord op hun verlofaanvragen, zonder dat menselijke interventie nodig is.’ Volgens contactcenter teammanager Tasha Noble is het teammoreel verbeterd doordat medewerkers direct inzicht hebben in hun verlofsaldo en beschikbaarheid.
Volgens Rob Scutchings, Chief Technology Officer bij Sabio, was het ontwikkelen van deze oplossing een logische stap. ‘Het maximaliseren van technologische investeringen en het tegelijkertijd vereenvoudigen van processen voor medewerkers staat bij ons centraal. Door onze expertise in het Genesys-ecosysteem zagen we hoe we verlofbeheer konden stroomlijnen zonder complexe HR-integraties of handmatige administratieve lasten.’