Artikelen   
'Klantcontact is goud - alleen als je het durft te herontwerpen'
  • 26 november 2025
  • Kel Koenen

'Klantcontact is goud - alleen als je het durft te herontwerpen'

Tijdens het KSF Jaarcongres op 4 december in Hilversum duikt James Adamczuk, Global CX Strategy Lead bij Zoom, diep in wat hij een ‘CX-noodsituatie’ noemt. In zijn verdiepingssessie laat hij zien hoe klantcontactteams juist nu het verschil kunnen maken door technologie, organisatie en klantwaarde opnieuw te herijken. In dit interview blikt hij vooruit en legt hij uit waarom de toekomst van klantcontact draait om verbonden ervaringen en moedige transformatie.

Keurmerken maken snelle betrouwbare keuze mogelijk
  • 25 november 2025
  • Gastauteur

Keurmerken maken snelle betrouwbare keuze mogelijk

Keurmerken bieden consumenten zekerheid. In alle sectoren van het maatschappelijk leven treffen we ze aan. Van de levensmiddelenbranche tot de informatietechnologie (ICT), van de zorgsector tot het onderwijs. Overal duiken keurmerken op. Zij zijn een hulp voor de consument bij het keuzeproces om producten aan te schaffen of diensten af te nemen. Een gecertificeerd keurmerk geeft een grote mate van zekerheid dat een dienst of product voldoet aan kwaliteits- of duurzaamheidseisen. Voorwaarde is wel dat de consument weet waar het keurmerk voor staat en de waarden van het merk transparant zijn.

‘Eerst begrijpen wat er écht misgaat, pas daarna techniek inzetten’
  • 18 november 2025
  • Sales BBP Media

‘Eerst begrijpen wat er écht misgaat, pas daarna techniek inzetten’

Serge van Driel, technisch consultant bij Sound of Data, werkt inmiddels meer dan twintig jaar aan technologische oplossingen voor klantcontact. Van de eerste telefooncentrales tot geavanceerde cloudomgevingen en conversational AI – hij heeft de hele ontwikkeling van dichtbij meegemaakt. Maar, zegt hij, in al die tijd is één vraag nooit veranderd: ‘Welk probleem zijn we eigenlijk aan het oplossen?’

‘Onze ervaring verbreedt dienstverlening en versnelt transformaties’
  • 11 november 2025
  • Sales BBP Media

‘Onze ervaring verbreedt dienstverlening en versnelt transformaties’

Al twintig jaar ziet Arjan van ’t Hul, COO NL region bij Concentrix, de wereld van customer experience veranderen. Samen met Sofie van Eeden, sinds kort Head of Transformation bij Concentrix, bouwt Concentrix ook vanuit Nederland aan een toekomst waarin technologie, data en menselijk contact naadloos samenkomen. Hun missie: organisaties ondersteunen om te versnellen in hun transformatie en zo klaar te zijn voor de toekomst. Customer experience is de onderscheidende factor in merkstrategie en concurrentiekracht.

Het is hopeloos, maar niet ernstig...
  • 21 oktober 2025
  • Kel Koenen

Het is hopeloos, maar niet ernstig...

Wie Guido Thys (1956) zegt, zegt prikkelende uitspraken, scherpe analyses en een flinke dosis humor. Al meer dan dertig jaar houdt de Vlaams-Nederlandse managementdenker organisaties een spiegel voor, als spreker, schrijver en workshopbegeleider. Bekend om zijn tegendraadse aanpak – zoals zijn klassieker 'Klanten wegjagen' – nodigt hij zijn publiek steevast uit om niet in hokjes en dogma’s te denken, maar radicaal anders naar klantwaarde en klantcontact te kijken. Volgens Thys draait het om dezelfde kernvraag: ‘hoe maak je het plezant om zaken te doen met jou?’


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven