Clarabridge breidt uit met Engagor
Customer experience softwareleverancier Clarabridge heeft Engagor opgenomen in zijn portfolio. Met de toevoeging van dit Belgische platform voor real-time webcare en engagement via social media meent Clarabridge nu ‘volledige, end-to-end-technologie te bieden’.
Engagor verzamelt en analyseert sociale data, wat directe klantinteractie mogelijk maakt voor social media teams. Tevens kunnen ze via het platform individuele en teamprestaties beter managen. Oprichter Folke Lemaitre is blij met de overeenkomst met Clarabridge. ‘Ik kijk er enorm naar uit om met dit team samen te werken, om vanuit onze gezamenlijke missie bedrijven een beter inzicht in hun klanten te bieden. Daardoor kunnen ze beter in hun behoeften voorzien om een langdurige relatie met hun klanten op te bouwen.’
Stem van de klant
Het customer experience platform van Clarabridge verzamelt en analyseert consumentendata vanuit allerlei kanalen. Door de overname verwerft de softwareleverancier extra functionaliteit: naast real-time webcare via social media ook geavanceerd social listening, publishing en governance. CEO Sid Banerjee verwacht zijn marktpositie te kunnen verstevigen middels deze uitbreiding met Engagor. ‘Onze visie krijgt vorm door onze klanten, en we richten ons erop om de stem van de klant te benutten door het verspreiden en de adoptie van tools en intelligentie.’
Clarabridge verkoopt Engagor zowel als een zelfstandig product en als deel van de Clarabridge-suite. Engagor is reeds geïntegreerd in het zogeheten Intelligence Platform. Het team van Engagor werkt met Clarabridge samen vanuit zijn kantoren in Gent en San Francisco.