arvato pakt vragen over Belgische kilometerheffing op

arvato pakt vragen over Belgische kilometerheffing op
  • 21 juli 2015
  • Redactie

Het Belgische Satellic NV, leverancier van tolheffingsystemen, heeft een driejarig servicecontract gesloten met arvato Benelux. Vanuit de Maastrichtse locatie van deze klantcontactspecialist gaan medewerkers per 1 oktober vragen beantwoorden ten behoeve van de aanstaande Belgische kilometerheffing voor vrachtwagens van meer dan 3,5 ton.

De klantenservice is bereikbaar via telefoon, e-mail, post en chat. Tijdens de pre-registratiefase zijn de lijnen open op werkdagen tussen 7.00 en 19.00 uur, vanaf 1 april 2016 breidt de dienstverlening uit naar 24 uur per dag en zeven dagen in de week voor assistentie bij vragen over betaling en de tolregistratiesystemen. De diverse klanten van Satellic - van vrachtwagenchauffeurs tot wagenparkbeheerders – zullen volgens Tom Custers, business unit manager Customer Services bij arvato Benelux, te woord worden gestaan in vier talen (Nederlands, Duits, Frans en Engels). ‘Deze samenwerking biedt ons tevens een interessante nieuwe uitdaging, aangezien we voor het eerst rond-de-klok service gaan aanbieden.’

Customer Service Valley
Naar verwachting zal de hoeveelheid agents in Maastricht gedurende de looptijd van het contract fluctueren op basis van pieken in verwachte contactvolumes. Bij de start worden circa twintig werknemers ingezet, om bij drukte op te schalen naar zo’n zestig klantenservicemedewerkers. Aanvullend vertelt Custers (zie foto onderaan) dat de samenwerking met Satellic een geweldige kans is om arvato’s klantenservicebasis in Maastricht uit te breiden. ‘Maastricht staat bekend als een customer service omgeving en we zijn er erg op gericht om onze aanwezigheid in de regio te vergroten.’ Zalando is de andere klant die arvato vanuit deze locatie bediend.

Het nieuwe tolheffingsysteem in België gaat officieel in op 1 april 2016.

comments powered by Disqus