Customer engagement held worden?

Customer engagement held worden?
  • 28 oktober 2015
  • Redactie

CRM Partners lanceert de ‘Customer Engagement - Hero or Zero test’. Door 20 vragen in te vullen krijgen organisaties inzicht hoe zij scoren op het gebied van customer engagement. Aansluitend ontvangen zij praktische tips van CRM Partners om de klantbeleving te verbeteren. Wie zowel het menselijke als digitale contact in de vingers heeft, mag zich een Customer Engagement Hero noemen.

‘Of je nu in b2c of b2b werkzaam bent, we zullen allemaal op een andere manier zaken gaan doen om de ontelbare mogelijkheden van de digitale transformatie te benutten’, meent Emiel Putman, managing partner bij CRM Partners. ‘Toch is het van groot belang om het menselijke aspect altijd in acht te nemen en de persoonlijke interactie met de klant te behouden. Echter hoe doe je dat, uitgroeien tot een held in customer engagement? En hoe bewaak je de perfecte balans tussen mens en technologie? Om organisaties hierbij te ondersteunen hebben we deze test ontwikkeld.’ Aanvullend geeft hij aan dat de insteek tweeledig is: niet alleen om bewustzijn te creëren, maar ook om organisaties op weg te helpen met praktische tips en handigheden.

Voorbeeld van een testresultaat.

comments powered by Disqus