Wehkamp arrangeert snel klantcontact via w-app

Wehkamp arrangeert snel klantcontact via w-app
  • 10 maart 2016
  • Redactie

Online retailer wehkamp introduceert de zogenaamde w-app. Middels deze applicatie voorziet het bedrijf in de behoefte van klanten om snel in contact te komen met een klantenservicemedewerker. Via de mobiele app kunnen gebruikers élke dag tussen 8.00 en 23.00 uur gratis contact hebben met het contactcenter van wehkamp.

De w-app is onderdeel van de vernieuwde shopping app van de e-commerce speler. Met behulp van de applicatie is het bijvoorbeeld ook mogelijk om een bestelling te plaatsen en te volgen, een retour door te geven, het bezorgmoment te wijzigen en een review te schrijven.

Laagdrempelig
Momenteel bezoekt meer dan de helft van de klanten de webwinkel via mobiele devices als tablet en smartphone. ‘Vandaag de dag willen klanten overal en altijd kunnen winkelen. Daarmee wordt ons doel om een aangename en complete winkelervaring te bieden steeds belangrijker - van het moment dat de klant wehkamp bezoekt tot de bestelling in huis is. En zelfs erna!’, aldus Maaike Vrenken, manager Customer Service bij wehkamp. Zij vindt dat de drempel om contact te zoeken, bijvoorbeeld voor vragen of advies, zo laag mogelijk moet zijn. De online retailer is eveneens telefonisch bereikbaar, via Facebook en Twitter, plus WhatsApp.

De w-app is op maat ontwikkeld in nauwe samenwerking met Tracebuzz, leverancier van innovatieve oplossingen voor real-time online klantcontact.




comments powered by Disqus