OBI4wan en CM.com maken connectie
Expert op het gebied van webcare- en mediamonitoring OBI4wan liet onlangs weten hun klanten de mogelijkheid te bieden om de officiële WhatsApp Business solution te integreren. De oplossing is tot stand gekomen door een recent partnerschap met softwarebedrijf CM.com, 'Authorized Distributor van de WhatsApp Business solution'.
Met dit partnership maken de twee leveranciers het voor organisaties mogelijk om gebruik te maken van de WhatsApp Business solution, wat het naar eigen zeggen voor klanten gemakkelijker maakt om in contact te komen met een bedrijf. Bovendien zou het een spurt geven aan het optimaliseren van de klantervaring en de druk op de klantenservice verlagen. Middels de oplossing kunnen bedrijven dringende updates, herinneringen of wijzigingen doorsturen naar klanten en kunnen meerdere webcare medewerkers tegelijkertijd aan de berichtafhandeling werken.
Begin 2018 vond de lancering van WhatsApp Business plaats. Met de tool kunnen bedrijven een zakelijk account aanmaken en met klanten communiceren via de chatdienst. Bedrijven kunnen onder meer automatische begroetingen instellen, evenals statistieken over hun berichten zien en een profielpagina met openingstijden opzetten.
- chat
- OBI4wan
- B2B
- WhatsApp Business Solution Provider
- brance
- klantmogelijkheid
- webcare
- CM
- WhatsApp Business