Milkymap Galaxy biedt uitkomst bij vele Customer Journey Maps
Door de vele Customer Journey Maps kunnen grote organisaties door alle bomen het bos nog al eens uit het oog verliezen. Milkymap komt daarom met een nieuw platform en schept orde in de chaos. Met Milkymap Galaxy zorgt het bedrijf ervoor dat organisaties vanuit een centraal management systeem grip krijgen op visualisaties, definities en rapportages.
Milkymap-gebruikers kunnen Customer Journey Maps bouwen door de toevoeging van episodes, multimedia, emoties en touchpoints. Volgens de initiatiefnemers helpt de tool gebruikers customer journeys snel, eenvoudig en effectief te visualiseren. Het doel is om de klantervaring een tweede natuur voor elke organisaties te laten zijn. Met de nieuwe versie kan het bedrijf grote organisaties bedienen met een schaalbaar Customer Journey Management platform. ‘We hebben een multi-user omgeving toegevoegd, zodat een administrator, vaak de CX manager, zelf de users kan beheren. Daarnaast kan hij of zij de templates, parameters, kanalen en KPI’s met standaard definities’, aldus Danny Peters, mede-oprichter van Milkymap.
In 2018 sprak CustomerFirst met Peters over de oprichting van het nieuwe customer journey platform. In het interview legt de mede-oprichter uit waarom zijn platform er uitspringt in eenvoud en dat het idee van Milkymap is dat de gebruiker met behulp van de tool in vier minuten een customer journey map kan maken.
- customer experience
- klantcontact
- CX
- Milkymap galaxy
- Milkymap
- klantbeleving
- customer service
- klantenservice
- dienstverlening
- customer journey mapping
- klantgericht