CX-talkshow 'Klantcontact Café' gelanceerd

CX-talkshow 'Klantcontact Café' gelanceerd
  • 2 november 2020
  • Redactie

Klantcontactdienstverlener Inspire Sourcing Solutions kondigt vandaag de livegang van het ‘Klantcontact Café’ aan. In samenwerking met mediapartner CustomerFirst is er een talkshow voor de customer servicebranche in Nederland en België op poten gezet. ‘Een nieuwe stap om ons doel te realiseren: de klantcontactsector naar het volgende niveau tillen.’

Na de Klantcontact Quiz besloot Inspire een stap verder te gaan en een talkshow te ontwikkelen waarin diverse klantcontactexperts aan tafel schuiven. De doelstelling van de Quiz – het werk in de sector positief belichten – krijgt hierin een extra dimensie. In tv-format worden professionals op de hoogte gehouden van de transformatie van de sector en worden belangrijke onderwerpen uitgediept. Roelof Hemmen zal de tafelgasten ondervragen. De eerste talkshow wordt uitgezonden op 10 december aanstaande.

Customer service community
Inspire-ceo Ilja Gleiser over het initiatief: 'Met het Klantcontact Café zijn wij voornemens om een volgende stap te zetten in ons doel om de sector naar een volgend niveau te tillen. Met de talkshow willen wij de klantcontactprofessional informeren over actuele ontwikkelingen en betrekken middels spraakmakende interviews. Naast dat de juiste kennis onmisbaar is in tijden van crisis, is het ook essentieel om saamhorigheid te creëren. Er zijn enorm veel klantcontactprofessionals die door de coronacrisis veel werkdruk en een gebrek aan contact ervaren. Daarin heeft onze community een heel belangrijke rol te vervullen.'

Om de branche een extra duwtje in de rug te geven, kan je lid worden van de ‘Klantcontact Café’-community. Eén van de voordelen: een gratis proefabonnement op het magazine van CustomerFirst.

comments powered by Disqus