Magazine   
Editie 10 2018
  • 02 november 2018

Editie 10 2018

Intratuin zet in dit zonnige nazomernummer de bloemetjes buiten. De retailer blijft niet binnen de perken en legt aan CustomerFirst uit hoe lokale ondernemers tóch een goede relatie met de klant behouden. Ook bij online orders. Het bedrijf kiest voor ship-from-store. ‘Online en offline gaan elkaar immers op een andere manier ondersteunen zodra klanten hun producten ook in de webshop kunnen bestellen.’ Bang voor relatieverlies? Welnee. Intratuin plukt er de vruchten van.

Editie 09 2018
  • 28 september 2018

Editie 09 2018

IKEA viert dit jaar zijn 75ste verjaardag. Als verjaardagscadeau boden we de Zweedse woongigant een interview in het septembernummer van ons magazine. Victoria van Keulen vertelt over hoe zij twee jaar geleden verantwoordelijk werd voor de klantervaring in Nederland, waarna zij tot de schrikbarende ontdekking kwam dat het onderwerp weinig leefde. Voor haar dus het doel het thema concreet te maken en te vertalen. Hoe dat is gelukt? Dat lees je in de coverstory van dit nummer.

Editie 02 - 2018
  • 23 februari 2018

Editie 02 - 2018

Univé brengt in het coverartikel van deze maand gemeenschapszin terug door met moderne digitale middelen te voorzien in oude behoeften. Ledenbelang heeft de verzekeraar altijd voorop gesteld: ‘Dat betekent bijvoorbeeld dat we al sinds jaar en dag de klanttevredenheid over alle kanalen en alle vormen van klantcontact meten. We gaan weer terug naar de basis waar we in 1794 mee begonnen: samen ons best doen om risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en onzekerheden weg te nemen.’


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven