Magazine   
Editie 05 2019
  • 24 mei 2019

Editie 05 2019

Reizigers die de dupe zijn van vluchten die zijn vertraagd, overboekt of geannuleerd hoeven geen talloze keren te bellen, te mailen of chatberichten te versturen om een vergoeding aan te vragen. De bot van Airhelp steekt hen digitaal een helpende hand toe. Geen bots voor routinematige klussen: kunstmatige intelligentie handelt bij deze organisatie juist complexe juridische vraagstukken af. Hoe Lara in de bres springt voor zowel klant als medewerker, lees je in het coverartikel van deze maand.

Editie 04 - 2019
  • 19 april 2019

Editie 04 - 2019

Pinokkio, Roodkapje, de wolf en de zeven geitjes – in de Efteling barst het van de sprookjes. Niet minder sprookjesachtig maar wel degelijk werkelijkheid is de NPS-score van +82 die het contactcenter weet te behalen. Geen fabels of mysterie, als je het hoofd klantcontactcentrum Dianne Hoeve vraagt. Geen winst zonder klanttevredenheid, geen klanttevredenheid zonder gelukkige medewerkers. ‘Door je medewerkers te waarderen, geef je ze echt vleugels’, is het motto.

Editie 03 - 2019
  • 22 maart 2019

Editie 03 - 2019

Passagiers de beste beleving van hun reis bieden, direct aan het begin van hun reis – zowel letterlijk als figuurlijk in hun customer journey. Dat is wat Schiphol belooft in het coverartikel van dit zonnige en digitale maartnummer. Chief Digital Officer Henk Jan Gerzee weidt uit over hoe de luchthaven data inzet en de groei doormaakt van een fysieke hub naar een datagedreven versie. Op die manier weet Schiphol superkracht te geven aan mensen die beslissingen moeten nemen.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven