Magazine   
Editie 06 - 2019
  • 28 juni 2019

Editie 06 - 2019

Ook dit jaar dienden de customer experience-ontwikkelingen bij onze zuiderburen als inspiratiebron voor het juninummer van het magazine. We spraken met Jessika van Couwenberg over hoe Worldline het Alice-project inzet om klanten naar Wonderland te vervoeren én te beroeren. Ook de gebeurtenissen omtrent Colruyt sprongen in het oog: de winkelketen is bezig met voice, heeft een eigen app én laat klanten prikkelvrij en effectief winkelen. Geen poespas. Om het België-verhaal af te ronden zet ORMIT Belgium uiteen hoe je leiders van de toekomst creëert en laten we Mediahuis aan het woord over het pop-up callcenter.

Editie 05 - 2019
  • 24 mei 2019

Editie 05 - 2019

Reizigers die de dupe zijn van vluchten die zijn vertraagd, overboekt of geannuleerd hoeven geen talloze keren te bellen, te mailen of chatberichten te versturen om een vergoeding aan te vragen. De bot van Airhelp steekt hen digitaal een helpende hand toe. Geen bots voor routinematige klussen: kunstmatige intelligentie handelt bij deze organisatie juist complexe juridische vraagstukken af. Hoe Lara in de bres springt voor zowel klant als medewerker, lees je in het coverartikel van deze maand.

Editie 04 - 2019
  • 19 april 2019

Editie 04 - 2019

Pinokkio, Roodkapje, de wolf en de zeven geitjes – in de Efteling barst het van de sprookjes. Niet minder sprookjesachtig maar wel degelijk werkelijkheid is de NPS-score van +82 die het contactcenter weet te behalen. Geen fabels of mysterie, als je het hoofd klantcontactcentrum Dianne Hoeve vraagt. Geen winst zonder klanttevredenheid, geen klanttevredenheid zonder gelukkige medewerkers. ‘Door je medewerkers te waarderen, geef je ze echt vleugels’, is het motto.

Editie 03 - 2019
  • 22 maart 2019

Editie 03 - 2019

Passagiers de beste beleving van hun reis bieden, direct aan het begin van hun reis – zowel letterlijk als figuurlijk in hun customer journey. Dat is wat Schiphol belooft in het coverartikel van dit zonnige en digitale maartnummer. Chief Digital Officer Henk Jan Gerzee weidt uit over hoe de luchthaven data inzet en de groei doormaakt van een fysieke hub naar een datagedreven versie. Op die manier weet Schiphol superkracht te geven aan mensen die beslissingen moeten nemen.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven