Klantenservice Federatie brengt nieuwe expertsessies

Klantenservice Federatie brengt nieuwe expertsessies
  • 26 augustus 2021
  • Peter van Woensel Kooy

Hybride werken en leiderschap: wat zijn de ervaringen, de do's en de dont's? Hoe zet Swiss Sense het nieuwe CRM platform in als aanvoerder van een klantcentrischer strategie, organisatiebreed? Het zijn de onderwerpen van de aankomende KSF-expertsessies en die antwoorden bieden op de bovenstaande vragen en meer.

'Hoe zorg je in je social service kanaalstrategie voor de juiste balans tussen efficiency, privacy, ethiek en persoonlijk klantcontact? Hoe zet je data om in inzichten en concrete verbeteracties voor de rest van de organisatie en waar begin je dan? Onze aankomende expertsessies geven antwoorden op de bovenstaande vragen en meer. Laat je inspireren door mooie praktijkcases en wissel kennis, tips en uitdagingen uit met de sprekers en vakgenoten. Ook je collega’s zijn ook van harte welkom', zegt Susan Soleimani, senior Manager Projecten KSF.

De agenda is als volgt:

2 september 2021, 14.00 - 16.00 uur
locatie: Kantoor KSF, Doorn
KSF-expertsessie Leiderschap

Workshop: leidinggeven aan een hybride klantcontactorganisatie

Lees meer

23 september 2021, 13.30 - 16.00 uur
locatie: In het midden van het land
KSF- expertsessie Data

Workshop Roadmap Datadriven Klantcontact

Lees meer

16 september 2021, 14.00 - 16.30 uur
locatie: In het midden van het land
KSF- expertsessie Social Service

Social Dilemma: social service en privacy

Lees meer

(bron: KSF, Andre Furtado / Pexels)

comments powered by Disqus