KSF HR-handboek: ‘Op weg naar een optimale hybride organisatie’

KSF HR-handboek: ‘Op weg naar een optimale hybride organisatie’
  • 7 september 2021
  • Klantenservice Federatie

Dit is het moment om keuzes te maken. Grijp je de gelegenheid aan om fundamenteel te veranderen of hou je het oppervlakkig en ga je op dezelfde voet verder?

Corona zorgt ervoor dat organisaties opnieuw gaan nadenken over het werkleven. Het is een moment om vaste elementen van een arbeidsrelatie eens goed ter discussie te stellen en te kijken naar de essentie van de arbeidsovereenkomst. Doe je hetzelfde als voorheen en spreek je af dat medewerkers aanwezig zijn of verander je fundamenteel en ga je ze betalen om je een dienst te leveren?

We helpen je op weg bij het maken van keuzes voor jouw optimale hybride organisatie. Je hoeft niet alles zelf uit te proberen, je kunt leren van inzichten van anderen. In dit handboek staan de tips en best practices zoals ze zijn verzameld tijdens de HR-talkshow 2021 van de Klantenservice Federatie. Het handboek is tot stand gekomen in samenwerking met vakgenoten in klantcontact en HR.

Lees hier verder en download het KSF HR-handboek gratis

comments powered by Disqus