Unieke CX-ervaring op luchthaven

Unieke CX-ervaring op luchthaven
  • 6 juli 2022
  • Kel Koenen

Klanten van Delta Airlines op Detroit Metropolitan Airport kunnen nu gebruikmaken van Parallel Reality-technologie. Hiermee krijgen klanten gepersonaliseerde - volledig op hun reis afgestemde - informatie om de experience op de luchthaven te vereenvoudigen.

De baanbrekende technologie lijkt op sciencefiction, maar sluit naadloos aan op de behoeften van reizigers van vandaag de dag. 'Met alle nieuwe technologie die het vinden van gate- en vertrekinformatie sneller en gemakkelijker maakt, lossen we reele problemen op. Het is niet zomaar een goocheltruc', vertelt Ranjan Goswami, senior VP Customer Experience van Delta Airlines. 'Klanten vertrouwen al op gepersonaliseerde navigatie via hun mobiele apparaten en door deze vinding fungeren grote publieke schermen even als een persoonlijk scherm, zonder alle niet-relevante informatie voor de klant.'

Delta heeft de technologie verder ontwikkeld en als pilot live gezet in Detroit. 'Alle innovatie bij ons is mensgericht. We willen geen spiegeltjes en kraaltjes, maar manieren om het leven van onze klanten veel gemakkelijker te maken, zoals bij het navigeren op luchthavens.'

The sky is letterlijk de limit en terecht, meent Goswani. 'Klanten verwachten steeds meer en beter van luchtvaartmaatschappijen en we moeten dus nog harder werken om aan die hogere verwachtingen te voldoen. Dus ook de ervaring die we op luchthavens leveren zo intuïtief, efficiënt en plezierig mogelijk te maken.'

comments powered by Disqus