ONVZ zet in op excellente service en persoonlijke aandacht

ONVZ zet in op excellente service en persoonlijke aandacht
  • 14 november 2022
  • Ryan Baij

Zorgverzeker ONVZ gaat zich inzetten voor excellente service en persoonlijke aandacht. Deze nieuwe campagne is een vervolg van vorig jaar.

De excellente service en persoonlijke aandacht, wordt verder verdiept, met de slogan ‘Gun jezelf ONVZ’. De campagne richt de spotlight op zelfverzekerde klanten die willen dat hun zorg goed geregeld is. ‘Uit campagne-evaluatie/onderzoek onder bestaande en potentiële klanten bleek dat in het huidige zorglandschap de behoefte aan keuzevrijheid en de mogelijkheid tot eigen regie toeneemt. Precies zaken waar ONVZ van huis uit erg goed in is en nu concreet worden gemaakt in de campagne’, aldus Liselotte Vink, gedragswetenschapper bij Open Now.

Nicolet Annema, senior campagnemarketeer van ONVZ vult aan: ‘Er is steeds meer druk op de gezondheidszorg. Mensen vragen zich af of ze in de toekomst wel altijd de zorg kunnen krijgen die ze nodig hebben. Dat maakt een kwaliteit gedreven zorgverzekeraar met excellente service en persoonlijke aandacht erg relevant. Eersteklas is iets dat de doelgroep ‘zichzelf gunt’, net als een zorgverzekering die niet uit is op de laagste prijs, maar op de beste dienstverlening’. 

comments powered by Disqus