Amsterdam Centraal zet in op duurzame relatie met klant

Amsterdam Centraal zet in op duurzame relatie met klant
  • 23 mei 2023
  • Ryan Baij

Station Amsterdam Centraal ondergaat een herpositionering gericht op communicatie met Amsterdammers, stationbezoekers en buren ‘om met andere ogen naar het station te kijken’.

Amsterdam Centraal wil een duurzame relatie opbouwen met iedereen op of in de buurt van het station en hen betrekken bij de ontwikkeling van het station als centraal punt in de stad. Maartje Beerens, Customer Experience Manager bij NS: ‘We zijn blij met Tosti Creative (bureau van de campagne red.) als onze creatieve partner op het gebied van strategie, content en activatie. Tosti heeft een sterk trackrecord in het creëren van inspirerende campagnes en weet mensen op creatieve wijze in beweging te krijgen.’

De eerste campagne wordt binnenkort gelanceerd en belooft een frisse kijk te bieden op het iconische station en de rol die het speelt in het dagelijks leven van de stad en haar bewoners. Roby Hormis van Tosti Creative: ‘Amsterdam Centraal heeft naast de functionele rol ook een hele grote maatschappelijke functie in de stad. Dit karakter willen we in de komende jaren nog veel meer tot uiting brengen. We geloven in de visie van Amsterdam Centraal waarin het een plek is die tot verbinding uitnodigt.’

comments powered by Disqus