Editie 06 - 2017

Editie 06 - 2017
  • 03 juli 2017

Kostenbesparingen doorvoeren zonder concessies te doen aan klantgerichtheid, de Belgische luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines krijgt het voor elkaar. Dat gebeurt met de slogan ‘Go the extra smile’, die overigens niet alleen klanten aanspreekt maar ook binnen het bedrijf voor een cultuuromslag gezorgd heeft.

De nieuwste editie van CustomerFirst draait om België. In de klantcontactsector bij onze Zuiderburen zijn een aantal boeiende ontwikkelingen waar te nemen. Zo richtte spoorwegbedrijf NMBS het Station Klant-Centraal in om zo dicht mogelijk op de klantbeleving te kunnen zitten. Verder vertelt Peter Burin, Head of Customer Care bij webshop Vente-Exclusive.com, hoe zijn bedrijf een constant hoge NPS weet te genereren. En de Belgische posterijen tonen hoe zij thuiswerken succesvol hebben uitgerold. Beginnen de Belgen het op klantgebied stilaan beter te doen dan de Nederlanders? Customer excellence architect Els Dhaeze maakt voor ons de (voorlopige) balans op.


  • Deel dit artikel