Editie 11/12 - 2016

Editie 11/12 - 2016
  • 12 december 2016

De kerstboom op de cover van deze nieuwe uitgave verraadt het al: het laatste CustomerFirst-nummer van 2016 is een feit! Een perfecte periode om tradities in ere te houden, vandaar dat je ook nu weer het overzicht van facilitaire contactcenters in Nederland aantreft. Kijkend naar de omzetstijging van de top 5 is ook nu weer een sneeuwbaleffect aan het licht gekomen. Conclusie: de groten worden steeds groter.

Hierbij maken we meteen van de gelegenheid gebruik om je voor te stellen aan Lotte Willemsen, lector Crossmedia Business aan de Hogeschool Utrecht én onze nieuwe columnist! In deze rol zal zij de komende tijd maandelijks berichten over haar wetenschappelijke onderzoek naar digitale klantbelevingen. Verder zijn we opnieuw de gamificationwereld ingedoken, togen we naar Tiel voor een bezoek aan het klantcontactcentrum van BKR, tref je een nieuwe rubriek aan in deze editie (RobotFirst) en is het stuk van Mirjam Hulsebos over machine data een absolute must read!