Nieuw: Customer Engagement Channel

Nieuw: Customer Engagement Channel
  • 15 juni 2016
  • Redactie

Om customer service professionals te inspireren met het doel de klantbeleving in Nederland op een hoger plan te krijgen, introduceert brightONE het Customer Engagement Channel. Op dit nieuwe videoplatform staan korte films van gemiddeld 1 tot 6 minuten, die inzichten, kennis en ervaringen op basis van de deskundigheid van klantexperts, wetenschappers en praktijkcases bevatten.

Göran van Hese, marketingdirecteur van de genoemde klantcontactspecialist, stelt dat het in de tijdgeest past om een geïnteresseerd publiek via een gespecialiseerd kanaal te informeren en aan je te binden. ‘Ons doel is kijkers op een onafhankelijke manier over customer engagement te informeren. Daarbij hebben we de inzet en expertise van anderen nodig: de praktijkervaringen, de wetenschappelijke inzichten, de actuele trends.’ BrightONE vindt dat customer engagement een hogere plek op de agenda van organisaties verdient, en draagt daar dan ook actief aan bij. ‘Via ons netwerk komen tal van kundige mensen op ons pad. Die kennis willen we niet voorbehouden aan een select publiek, maar delen onder customer service en customer experience managers, vakgenoten en beroepsmatig geïnteresseerden’, verklaart Van Hese.

Tweewekelijks wordt het Customer Engagement Channel verrijkt met nieuwe, ‘kekke’ video’s.

comments powered by Disqus