Concentrix + Webhelp omgedoopt tot: Concentrix

Concentrix + Webhelp omgedoopt tot: Concentrix
  • 23 april 2024
  • Kel Koenen

De handelsnaam Concentrix + Webhelp gaat verdwijnen. Het fusiebedrijf heet vanaf vandaag wereldwijd Concentrix. Die naam verwijst oorspronkelijk naar 'concentrische cirkels' of cirkels met een gemeenschappelijk middelpunt. In dit geval het centraal stellen van de klant.

De rebranding versterkt de voortdurende focus van het bedrijf om een ongeëvenaard portfolio samen te brengen. Met een uitgebreid scala aan generatieve AI-oplossingen, digitale capabilities en high-value services is het bedrijf van mening dat het sterker gepositioneerd is dan ooit om volledig geïntegreerde, end-to-end oplossingen snel en schaalbaar te leveren.

'Met deze rebranding verstevigen we onze positie als toonaangevend technology en services organisatie waarin de mens centraal staat, door technologie wordt aangedreven en wordt gevoed door intelligentie', vertelt Chris Caldwell, president en ceo van Concentrix. 'Of het nu gaat om het ontwerpen van gamechanging customer experiences, het bouwen en schalen van betrouwbare AI-technologieën of het uitvoeren van digitale services: wij brengen volledig geïntegreerde oplossingen samen die de meest complexe business uitdagingen van onze klanten oplossen.'

Een nieuwe visuele identiteit vertegenwoordigt de technologische oplossingen die Concentrix levert om de merken van de toekomst te helpen transformeren en versterken.

'Sinds de combinatie van Concentrix + Webhelp hebben we ons uitgebreide dienstenportfolio gecombineerd en leveren we nog meer toegevoegde waarde voor onze klanten en onze mensen. Nu we verdergaan als Concentrix, blijven we ons volledig inzetten om de wereldwijde inzichten lokaal toe te passen en zetten we technologie in om onze klanten te ondersteunen', laat Ronald van Schijndel, Head of The Netherlands, Suriname & Curaçao weten.

Tegenwoordig profiteren ruim 2000 klanten van Concentrix van een robuuste, gebalanceerde footprint, ondersteund door wereldwijde consistentie en lokale marktexpertise. We bieden een portfolio van worldclass capabilities die zijn afgestemd op het ontwerpen, ontwikkelen en realiseren van geavanceerde oplossingen.

Nieuws over de rebranding kwam een paar dagen geleden al naar buiten via de Surinaamse krant De Ware Tijd.

 
comments powered by Disqus