Topic: Social
‘Klantenreviews kun je beïnvloeden’
  • 18 november 2015
  • Redactie

‘Klantenreviews kun je beïnvloeden’

Reviews kopen gaat niet, maar beïnvloeden gaat wél. Dat is de overtuiging van Ron Pelgrim, directeur hotel en restaurant De Arendshoeve. Hij spreekt binnenkort tijdens het Social Service Congres. De truc? Mensen persoonlijke aandacht geven, ze vleien. ‘Daarmee behaal je betere reviews, dus meer bezoekers en meer inkomsten’, verzekert hij. Met name kleinere boutique hotels en de 5-sterren plus hotels hebben dit in de vingers.

Hoe lollig kun je zijn op social media?
  • 06 oktober 2015
  • Redactie

Hoe lollig kun je zijn op social media?

‘Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.’ ‘Die eenwording van Europa? Daaraan zitten nog heel wat haken en kruisen.’ ‘In het begin was het ook bij ons rozengeur en maneschijn, maar ook bij ons brak die zekere periode aan dat er dat er gekibbeld werd, frustraties werden uitgesproken en dat er flink geruzied werd. Waarom vrouwen dat doen, weet niemand.’ Goede humor verrast, op een aangename manier. Kan dat ook op Twitter en Facebook?


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven