Magazine   
CustomerFirst 03 - 2025
  • 7 april 2025

CustomerFirst 03 - 2025

In de derde editie van CustomerFirst in 2025 nemen we je mee in een reeks verhalen die laten zien dat excellente klantbeleving niet altijd draait om technologie, maar vaak juist schuilt in aandacht, emotie en... geur. De artikelen in dit nummer laten je voelen – soms letterlijk – wat er gebeurt als je écht inspeelt op wat mensen beweegt. Deze editie laat zien dat de magie van klantcontact vaak zit in een menselijke maat; in kleine keuzes, empathie en het vermogen om echt te luisteren én te verrassen.

CustomerFirst 02-2025
  • 4 maart 2025

CustomerFirst 02-2025

Kärcher is wereldwijd een begrip als het gaat om de gele hogedrukreinigers, maar de Duitse multinational biedt méér. Bieke van Bavel is als Head of Customer Care Central Europe - samen met de lokale Customer Care managers - verantwoordelijk voor de Benelux, Oostenrijk en Zwitserland. Ze zet in op digitalisering, zonder het persoonlijke aspect uit het oog te verliezen. ‘Een goede klantenservice kan een merk echt onderscheiden en bijdragen aan langdurige klantloyaliteit.’

CustomerFirst 01-2025
  • 31 januari 2025

CustomerFirst 01-2025

De eerste CustomerFirst van 2025 is weer verschenen! Met elf jaar ervaring bij Samsung en een indrukwekkend trackrecord in transformaties, weet Ruben Lowenstein als geen ander wat klantcontact succesvol maakt. In het gesprek reflecteert hij op zijn tijd bij de Koreaanse multinational, zijn visie op klantcontact en technologie en de uitdagingen van een snel veranderende markt. Het draait allemaal om balans: technologie waar het kan, menselijkheid waar het moet.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven