Archief
- 24 maart 2025
- AI-toepassingen centraal op CCMA Digital Conversation 2025
- Genesys versterkt positie in AI met slimme tools
- Twintig procent Nederlandse klanten heeft geen verstand van financiën
- 21 maart 2025
- De zoektocht is begonnen!
- Tijd voor een dieet; zet de klant weer centraal!
- 20 maart 2025
- Agentic AI Services van NTT Data
- Klanten gebruiken loyaliteitsprogramma's strategisch
- Ook Adobe introduceert AI-gedreven CX-orkestratie
- De klantreis, ik word er gek van!
- 19 maart 2025
- Consument gefrustreerd door trage en verouderde klantenservice
- Ziggo lanceert uitgebreide helpdesk voor ondernemers
- 18 maart 2025
- AI-gedreven klantcontact wint aan vertrouwen bij Nederlandse klanten
- Huishoudens betalen hogere termijnbedragen bij grootste energieleveranciers
- De (on)vindbare klantenservice
- TTEC Digital x Verint voor AI-gestuurde CX-automatisering
- Digitalisering en hybride zorg in 2025: redding van de eerstelijn?
- De wijze lessen van Martijn Verspeek
- Sinch opnieuw bekroond als Adobe Digital Experience Partner
- 17 maart 2025
- Mind verbetert bereikbaarheid met Pegamento en Sprinklr
- Recordaantal klachten over telefonische werving bij ACM
- Billy Grace haalt 3 miljoen euro op voor internationale groei
- 14 maart 2025
- Nieuwe studie onthult veranderende klantverwachtingen
- Correspondentie over klantbeleving - Trends vs Fundamentals
- Ekoplaza uitgeroepen tot meest duurzame merk van Nederland
- 13 maart 2025
- Mopinion introduceert AI-oplossing voor klantfeedbackanalyse
- Onderzoek: Keuzevrijheid in werklocatie verhoogt betrokkenheid en loyaliteit
- Prijsbewust winkelen blijft populair onder Nederlandse klanten
- 12 maart 2025
- ISO 27001-certificering voor WEngage
- Vijf relevante CX-trends vandaag de dag
- Kop koffie per week minder is 10k extra pensioen
- i-mens wint Gouden Giraf
- 11 maart 2025
- Onderzoek: weerstand onder medewerkers grootste uitdaging voor AI-gebruik
- Nederland loopt miljarden mis door trage AI-adoptie
- Restaurantloyaliteit: 77% keert binnen een jaar terug
- Episch drieluik deel 2
- 10 maart 2025
- Geavanceerd AI-systeem voor geautomatiseerde klantenservice
- Onderzoek: 80% van werknemers herkent diversiteitsbeleid niet
- Driekwart vindt dat werkgevers meer moeten doen voor gendergelijkheid
- DDMA zoekt contactcenters voor vierde editie Telemarketing Benchmark
- 7 maart 2025
- AI-tool tegen grote druk op technische klantenservice
- 6 maart 2025
- Onderzoek: Vrouwen betalen rekeningen vaker op tijd dan mannen
- Zoom en Mitel lanceren AI-gedreven hybride communicatieoplossing
- Klarna blokkeert bijna half miljoen kredietaanvragen van niet-geverifieerde consumenten
- Transcom zet koers naar net-zero
- 5 maart 2025
- Salesforce lanceert marktplaats voor AI-agents
- 4 maart 2025
- AI-tool visualiseert en optimaliseert klantreizen
- Inschrijving geopend voor EMAS Battle of the Agencies 2025
- CustomerFirst 02-2025
- cX-Factor
- Mobiel bankieren blijft groeien: ING zet in op klantgemak
- 3 maart 2025
- Nationale Klantcontact Week 2025: focus op verbinding en waardering
- Jong talent in klantcontactsector krijgt podium
- ETB en CBMK bundelen krachten voor geïntegreerde klantbeleving
- Rapport: AI neemt in 2030 tweederde van het werk over
- Microsoft zet AI-agents in voor interne en externe klanten
- Loze beloften?