• Home
  • Nieuws
  • Opinie
  • Artikelen
  • Magazine
  • Agenda
  • Buyers'Guide
  • Service
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Nieuwsbrief
  • RSS
  • Abonneren
  • CustomerFirstCustomerFirst

Archief
  • 01 april 2021
  • Verizon Business tekent voor levering private 5G met Associated British Ports
  • EDITIE 03 - 2021
  • 02 april 2021
  • Renault: Mobilize gecreëerd vanuit superbe klantervaring
  • 05 april 2021
  • Uitblinqers voor waardevol klantcontact
  • Koramic2Engage: de onestopshop voor alle vormen van klantcontact
  • 06 april 2021
  • 'Als we weer open zijn, gaan we niet meer dicht'
  • 4 manieren waarmee je de adaptieve marketingstrategie in 2021 stuurt
  • 07 april 2021
  • The Offer You Can not Refuse
  • 08 april 2021
  • [interview] Robin Jansen (ceo Yource) over Cendris en de toekomst
  • Onderzoek: 4 van de 5 consumenten wil hulp bij review schrijven
  • 09 april 2021
  • SurveyMonkey onthult rebranding van GetFeedback CX-platform
  • Hoe slim is eerlijk?

Magazine

  • EDITIE 03 - 2021
  • Abonneer nu!
  • In de laatste editie

Meest gelezen

  • [BrainFirst] Wachten duurt altijd te lang

    [BrainFirst] Wachten duurt altijd te lang

  • 'Zonder autorisatie gebruikt Huawei NL geen klantdata'

    'Zonder autorisatie gebruikt Huawei NL geen klantdata'

  • Hans Kazàn maakt overstap naar klantcontactsector via Inspire

    Hans Kazàn maakt overstap naar klantcontactsector via Inspire

  • Belgische retailer krijgt gratis platform voor online afspraken

    Belgische retailer krijgt gratis platform voor online afspraken

  • Verizon Business tekent voor levering private 5G met Associated British Ports

    Verizon Business tekent voor levering private 5G met Associated British Ports

Whitepapers


  • Klantenservice uitbesteden: wanneer werkt het wel en wanneer dus niet?

  • Zo haal je uit een negatieve ervaring een trouwe klant

  • Gericht je diensten verbeteren dankzij klantfeedback

  • Slim en gericht je klantenservice verbeteren met Speech Analytics

  • Zo lever jij de beste service in ongewone tijden – download de paper met tips & tricks

Reacties


Agenda

  • Wat mag u absoluut niet missen!? Een overzicht van aankomende evenementen, seminars, workshops etc.

    Volledige agenda
  • 15apr

    Personaliseren kun je leren

  • 29apr

    Klantcontact Café

  • 04mei

    PegaWorld iNspire

© 2021 BBP Media B.V.

  • Nieuws
  • Opinie
  • Artikelen
  • Magazine
  • Auteurs
  • Partners
  • Agenda
  • Contact
  • Colofon
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy Statement
  • RSS feed
  • CustomerFirst Buyers'Guide
  •  
    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    • Nieuwsbrief
    • RSS
    • Abonneren