Archief
- 22 oktober 2024
- Waar start je jouw CX-reis?
- ContactCare lanceert Vavox: Slimme virtuele assistent voor klantcontact
- Woonwinkels scoren slecht op 'Beste service'
- Duurzame klantrelaties Innovatie in loyaliteit
- 21 oktober 2024
- Bryq lanceert ContactTalent voor contactcenters
- Veel internetproviders overtreden wet door alleen telefonische opzeggingen toe te staan
- 18 oktober 2024
- Robin Jansen neemt na 22 jaar afscheid als ceo van Yource
- Nederlandse werknemers zien voordelen AI, maar hebben beperkt inzicht in gebruik
- Mens centraal op 12e Congres Contentmarketing & Webredactie
- 17 oktober 2024
- Genomineerden DDMA Customer Data Awards 2024 bekend
- Aanbieders CCaaS geconfronteerd met vijf ongemakkelijke waarheden
- 16 oktober 2024
- Nieuw cao-akkoord: loonsverhogingen en verbeterde pensioenregeling
- Rolls-Royce kiest voor IFS Cloud om service wereldwijd te optimaliseren
- Transcom introduceert AI-vertaaloplossing voor meertalige klantenservice
- Sinch transformeert noodcommunicatie met next generation technologie
- 15 oktober 2024
- Start van de plannenmakerij
- Nieuw prijsmodel voor omnichannel klantcontact
- Herziene Code Telemarketing treedt per 15 oktober in werking
- 14 oktober 2024
- KSF Jaarcongres: AI in klantcontact
- Genesys maakt zich klaar voor beursgang
- Geluk of strategie? Het geheim achter zakelijk succes
- De ballenbak van het leven
- ANWB beste klantreis in verzekeringen; wereldwijd Australië op eerste plek
- 11 oktober 2024
- Gebruik stemtechnologie neemt sterk toe onder consumenten
- Duurzaamheid belangrijker dan snelheid voor een derde van Nederlandse klanten
- ServiceNow en Zoom: strategische samenwerking met AI-integratie
- 10 oktober 2024
- Europeanen optimistisch over generatieve AI, maar vertrouwen blijft uitdaging
- Apple nieuwe duurzame nummer 1 van Twinkle100
- 9 oktober 2024
- Onderzoek: Nederland meest AI-volwassen binnen EMEA-regio
- ETB opnieuw 'Great Place to Work Türkiye'
- 8 oktober 2024
- INSPIRE en VANAD Engage slaan handen ineen
- Briefwisseling over klantbeleving - Rien Brus
- Briefwisseling over klantbeleving - Jan-Hein Pierik
- Briefwisseling over klantbeleving - Wim Rampen
- Dolgelukkig!
- Zorggenoot lanceert AI-chatbot Cari voor mantelzorgers
- AI: De ultieme uitdaging voor marketeers
- CFC 2024: Experimenteren, innoveren en een effectieve inzet van technologie
- 7 oktober 2024
- Filipijnse callcenterindustrie omarmt AI, maar vreest banenverlies
- Google introduceert nieuwe Customer Engagement Suite
- 4 oktober 2024
- CNV presenteert nieuwe voorstellen voor cao Facilitaire Contactcenters 2025
- Teamleider van het Jaar: Desiree de Ruig
- Sunweb en Cygnific slaan handen ineen voor optimale klantbeleving
- 2 oktober 2024
- Klachtenregen Sapph: vertragingen en slechte klantenservice
- Open Varen 2025: spectaculairder, inhoudelijker en gezelliger dan ooit
- Experience Centers versterken klantbeleving door interactie
- Bedrijven kiezen vaker geavanceerde contactcentertoepassingen
- ACM adviseert klanten HEM: betaal alleen na correcte verrekening
- 1 oktober 2024
- Beeckestijn Business School en EarlyBridge bundelen krachten
- CustomerFirst 08/09-2024
- Niemand kiest verstandig
- Waar rook is, ontstaat irritatie...
- Angst voor baanverlies door AI bij jongvolwassenen
- Samenwerking is sleutel tot groei en succes