Opinie   
Menselijk contact houdt voorsprong
  • 30 december 2020
  • Gastauteur

Menselijk contact houdt voorsprong

Stel je voor: je staat al een kwartier in de wacht. Eindelijk krijg je iemand van de helpdesk aan de lijn, je legt je probleem uit en vervolgens kom je erachter dat je bij de verkeerde afdeling terecht bent gekomen. Na nog een paar rondjes ‘van het kastje naar de muur’ te hebben gespeeld met verschillende afdelingen van de klantenservice, kom je dan toch eindelijk bij de juiste persoon terecht. Inmiddels heb je voor je gevoel het probleem al twintig keer uitgelegd. Herkenbaar?

Ik hamster toiletpapier
  • 16 december 2020
  • Niels Berndsen

Ik hamster toiletpapier

Ik moet je wat bekennen. Ik ben een hamsteraar. En nog wel van het soort waar aan het begin van de pandemie bijna iedereen van kotste: ik hamster toiletpapier. Bang voor een volledige lockdown? Nee! Ik ben een CX-liefhebber die sinds kort een toffe klantreis volgt, een goed doel sponsort en genoeg toiletpapier voor een weeshuis in huis heeft. Kortom: The Good Roll. Een introductie waarom dit bedrijf goed aansluit bij de tijdsgeest – en hoe jij dat misschien ook met jouw organisatie kan doen.

Positieve noot tijdens nood
  • 04 december 2020
  • Nina van Klaveren

Positieve noot tijdens nood

Ellendige notificaties over het aantal coronabesmettingen vliegen ons om de oren; het hele land kijkt moedeloos uit op naderende persconferenties. We zijn coronamoe, maatregelmoe, aanpasmoe. Er is lef nodig om lichtpuntjes in de spotlights te zetten. Toegegeven: niet iedere ondernemer kan zich dat veroorloven. Het minste wat wíj kunnen doen, is (schriftelijk) een daverend applaus geven aan zij die het hoofd fier boven water houden.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven