Opinie   
Er is werk aan de winkel: Update je omnichannel winkelervaring
  • 27 juli 2021
  • Gastauteur

Er is werk aan de winkel: Update je omnichannel winkelervaring

Online winkelen was al een trend voor de coronacrisis. Door de lockdowns is deze alleen in een versnelling geraakt. Consumenten waren genoodzaakt om digitaal te shoppen. En dat hebben we dan ook gezamenlijk intensief gedaan! Nog nooit steeg de omzet (40%) van webwinkels zo hard als tijdens de coronaperiode, meldt het Centraal Bureau van de Statistiek. Met name voor multichannel retailers, die zowel fysiek als online verkochten, schrijft Will Dongleur van Selligent.

5 redenen waarom videobellen voor klantcontact een trend is die blijft
  • 25 juni 2021
  • Sales BBP Media

5 redenen waarom videobellen voor klantcontact een trend is die blijft

Videobellen is het nieuwe normaal voor bedrijven over de hele wereld. Dat is een duidelijk gevolg van de corona-uitbraak. En bedrijven gebruiken video calls niet alleen voor interne meetings met collega's en partners – ze videobellen ook veel vaker met klanten. In de lente van 2020 zagen klanten van 24sessions in het bankwezen, accountmanagement en de verzekeringswereld een spectaculaire stijging van +400% in het aantal videogesprekken dat ze wekelijks met klanten voerden.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven