Topic: Customer Service Management
Paris-Charles de Gaulle boekt meeste servicevooruitgang
  • 20 maart 2015
  • Redactie

Paris-Charles de Gaulle boekt meeste servicevooruitgang

Luchthaven Paris-Charles de Gaulle ontving kortgeleden een Skytrax Award voor het boeken van de meeste vooruitgang ‘in termen van service en klanttevredenheid’. In de betreffende ranking steeg het Franse vliegveld van de 95e naar de 48e plek. ‘Dit resultaat bewijst dat ons beleid ter bevordering van servicekwaliteit zijn vruchten afwerpt’, aldus een trotse Augustin de Romanet, bestuursvoorzitter van Aeroports de Paris.

Er is taart!
  • 13 maart 2015
  • Frank Rademakers

Er is taart!

De economie toont al enige tijd tekenen van herstel, maar er zijn nog steeds veel organisaties die het erg moeilijk hebben. Niet alleen de kleintjes. Daar liggen tal van oorzaken aan ten grondslag, maar één ding is zeker: binding met je klant is cruciaal. Een tevreden klant is niet voldoende. We hebben bij voorkeur een betrokken klant, die je ook nog eens feedback geeft hoe het beter kan. Want het kán altijd beter. Ook in tijden van jaarplannen en beoordelingen, maak ik daar graag even tijd voor.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven