Topic: Strategie
Briljante mislukkingen in klantenbinding
  • 04 maart 2016
  • Paul Iske

Briljante mislukkingen in klantenbinding

Steeds meer proberen bedrijven klanten verder aan zich te binden, door de beste producten of diensten te leveren, betere service aan te bieden of op prijs te concurreren. Het gaat dus om de combinatie van het juiste product op het juiste moment op de juiste manier tegen de juiste prijs. Maar wat is ‘juist’? Dat hangt helemaal af van de beleving van de klant en daarom is het zo belangrijk te weten wat de klant belangrijk vindt en wat dus de koopmotieven zijn.

Drie don’ts voor ceo’s
  • 03 maart 2016
  • Redactie

Drie don’ts voor ceo’s

Kodak is het klassieke voorbeeld van een bedrijf dat ten onder is gegaan door slecht management. Terwijl digitale fotografie zich rap ontwikkelde, bleef de fotoproducent zich vastklampen aan camera’s met fotorolletjes. Het resultaat is bekend. Professor Sydney Finkelstein van de Dartmounth’s Tuck School of Business deed jarenlang onderzoek naar de vraag hoe grote bedrijven ten onder kunnen gaan door slecht management. De gemene deler? Verwaande leidinggevenden.

VANAD klaar voor nog eens 10 jaar
  • 29 februari 2016
  • Redactie

VANAD klaar voor nog eens 10 jaar

Het eerste decennium zit erop voor VANAD Group. Een periode waarin de Nederlandse klantcontactspecialist het direct vanaf het begin, in 2005, aandurfde om zijn nek uit te steken. Zo veroverde het bedrijf onder meer een plekje in de contactcenterwereld met de introductie van Work From Home, nu ruim vijf jaar geleden. Bij dit concept worden agents in staat gesteld om klantcontacten volledig vanuit huis af te handelen. Zeker voor die tijd baanbrekend. En stiekem staat thuiswerken nog steeds een beetje in de kinderschoenen.


Iedere woensdagmiddag op de hoogte van het laatste nieuws?

Inschrijven