Genesys

Ieder jaar levert Genesys meer dan 70 miljard opmerkelijke klantervaringen voor organisaties in meer dan 100 landen. Met de kracht van de cloud en AI verbindt onze technologie ieder klantmoment van marketing, sales tot service en op ieder kanaal, tegelijktijd de ervaring van medewerkers verbeterend.
Genesys pionierde met Experiences as a Service℠ zodat organisaties van iedere omvang echte personalisatie kunnen bieden op de juiste schaal, kunnen interacteren met empathie en kunnen bouwen aan het vertrouwen en de loyaliteit van de klant. Dit wordt mogelijk gemaakt door Genesys Cloud, een alles-in-een-oplossing en het leidende publieke contact center platform in de wereld, ontworpen voor snelle innovatie, schaalbaarheid en flexibiliteit.
LIVESTREAM PRESENTATIE MINISTERIE VAN BUITENLANDSE ZAKEN |
||
![]() |
||
Menselijke dienstverlening, daar staan ze voor bij de frontoffice van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Zo spreken ze ook niet over burgers, maar over klanten. Hoe hou je het menselijk als voor het eerst in de geschiedenis wereldwijd vele grenzen dicht gaan, reizen heel moeilijk is vanuit sommige landen en duizenden Nederlanders ineens vast zitten? Hoe krijg je toch een 8,1 voor klanttevredenheid terwijl de wachtrijen oplopen en er weinig tot geen informatie is? Dat deelde Daniël Timmermans tijdens de NIMA-Week 2020 in een indrukwekkende en inspirerende presentatie. |
||
LIVESTREAM PRESENTATIE GENESYS: Boost uw online verkoop met inzet van kunstmatige intelligentie! |
||
![]() |
||
De gemiddelde conversie ratio van gekwalificeerde leads naar daardwerkelijk verkoop ligt rond de 2%. Veel marketeers laten hiermee veel geld liggen doordat ze prospects te laat of op het verkeerde moment benaderen. Met behulp van het inzetten van kunstmatige intelligentie en het koppelen van data kan de conversie ration enorm verhoogd worden. Met behulp van ‘Predictive Engagement’ kan het juiste contactmoment bepaald worden en om de conversie ratio een extra boost te geven kan met ‘Predictive Routing’ ook de ‘best matching’ verkoopmedewerker gekoppeld worden aan deze lead. Terrence Hotting van Genesys presenteerde dit verhaal met demo tijdens de NIMA-Week 2020. |
||
Watch the recording of the webinar ‘Customers; The Day After Tomorrow’ |
||
![]() |
||
Independent consultant Steven Van Belleghem presents an interesting vision on the customer experience of the day after tomorrow in an new Genesys/IDG webinar. |
||
Webinar: The Art of Simplified Migration |
||
Customer experience solutions should enable you to know your customers, anticipate their needs and desires, and intelligently respond to them when and how they prefer. But if your current customer experience reality involves limited channels, incoherent customer information and technology boundaries that impact business operations or degrade customer experiences, it’s likely time for a change. |
||
Watch the recording | ||
Genesys E-books: |
||
Als gewaardeerd partner van CustomerFirst heeft Genesys een mooi aantal e-books voor je klaargezet. Onderwerpen als customer experience, contactcenter as a service, artificial intelligence, cloud voor kleine contactcenters, belangrijke tips voor retailers en klanttevredenheid komen aan bod. Kijk snel verder en download het gratis whitepaper van je keuze. |
||
Genesys helpt organisaties tijdens COVID-19 pandemie |
Twaalf signalen dat u klaar bent voor een upgrade naar een cloud contact center |
|
![]() |
![]() |
|
Genereer meer omzet via uw website |
Neem een voorsprong op de concurrentie via cx |
|
![]() |
![]() |
|
Maximaliseer de investering in Customer Experience met een Contact Center as a Service (CCaaS) |
De waarheid over cloud in kleine contact centers |
|
![]() |
![]() |
|
Genesys and Google Cloud: Shaping the future of contact center AI |
Grote ideeën voor retail: 10 belangrijke trends in CX |
|
![]() |
![]() |
|
Verbeter klanttevredenheid, verkoop en betrokkenheid van medewerkers met Genesys AI |
Los de piekdrukte op in het callcenter |
|
![]() |
![]() |
|
De essentiële migratiechecklist voor het kiezen van de juiste customer experience oplossing |
Migratie naar Genesys: de kunst van vereenvoudigde migratie met beproefde ROI |
|
![]() |
![]() |
|
MIT Technology Review Insights |
||
![]() |