Genesys

Genesys

Ieder jaar levert Genesys meer dan 70 miljard opmerkelijke klantervaringen voor organisaties in meer dan 100 landen. Met de kracht van de cloud en AI verbindt onze technologie ieder klantmoment van marketing, sales tot service  en op ieder kanaal, tegelijktijd de ervaring van medewerkers verbeterend.

Genesys pionierde met Experiences as a Service℠ zodat organisaties van iedere omvang echte personalisatie kunnen bieden op de juiste schaal, kunnen interacteren met empathie en kunnen bouwen aan het vertrouwen en de loyaliteit van de klant. Dit wordt mogelijk gemaakt door Genesys Cloud, een alles-in-een-oplossing en het leidende publieke contact center platform in de wereld, ontworpen voor snelle innovatie, schaalbaarheid en flexibiliteit.

Genesys E-books:

 

Als gewaardeerd partner van CustomerFirst heeft Genesys een mooi aantal e-books voor je klaargezet. Onderwerpen als customer experience, contactcenter as a service, artificial intelligence, cloud voor kleine contactcenters, belangrijke tips voor retailers en klanttevredenheid komen aan bod. Kijk snel verder en download het gratis whitepaper van je keuze.

 
 

Genereer meer omzet via uw website

 

Neem een voorsprong op de concurrentie via cx

Genereer meer omzet via uw website   Neem een voorsprong op de concurrentie via cx
 

Maximaliseer de investering in Customer Experience met een Contact Center as a Service (CCaaS)

 

De waarheid over cloud in kleine contact centers

Maximaliseer de investering in Customer Experience met een Contact Center as a Service (CCaaS)   De waarheid over cloud in kleine contact centers
 

Genesys and Google Cloud: Shaping the future of contact center AI

 

Grote ideeën voor retail: 10 belangrijke trends in CX

Genesys and Google Cloud: Shaping the future of contact center AI   Grote ideeën voor retail: 10 belangrijke trends in CX
 

Verbeter klanttevredenheid, verkoop en betrokkenheid van medewerkers met Genesys AI

 

Los de piekdrukte op in het callcenter

Verbeter klanttevredenheid, verkoop en betrokkenheid van medewerkers met Genesys AI   Los de piekdrukte op in het callcenter
 

De essentiële migratiechecklist voor het kiezen van de juiste customer experience oplossing

 

Migratie naar Genesys: de kunst van vereenvoudigde migratie met beproefde ROI

De essentiële migratiechecklist voor het kiezen van de juiste customer experience oplossing   Migratie naar Genesys: de kunst van vereenvoudigde migratie met beproefde ROI
 

MIT Technology Review Insights

   
MIT Technology Review Insights