Editie 02 - 2019
Voor alweer onze tweede uitgave van 2019 duiken we in de wondere wereld van PSD2. Actueler kan bijna niet: in de week van verschijning is de nieuwe betaalrichtlijn nu ook van kracht. De kwaliteit van financiële dienstverlening moet een flinke knaller gaan maken. Goed voor de burger en klant – of toch niet? In het coverartikel van deze editie graven we naar de privacyvalkuilen van de prille wet.
Na het bezoek aan 'bankenland' schenken we aandacht aan één van de meest besproken onderwerpen op dit moment: werkstress. Auteur Suzan Kuijsten denkt echter dat stress het probleem niet is. Er lijkt een groot imagoprobleem te bestaan. Haar advies? Ga een potje niksen op de werkvloer, zónder een onsje bevlogenheid teveel.
Maaike Vrenken verdiende ook een plek in het magazine, na jarenlang haar dienst te hebben bewezen in het customer servicelandschap. ‘Uit het oog, uit het hart’ lijkt geenszins op haar credo. Sterker nog: in het interview legt ze uit hoe de weg naar het klanthart af te leggen.