Editie 03 - 2015
Met technologie, training en de intelligentie van de klant het grootste retailnetwerk ter wereld worden. Dat is de ambitie van The Cloakroom, een nieuwe personalshopperdienst voor mannen die niet graag winkelen. De groei is er naar. Dat geldt ook voor de Zilveren Kruis Community, die almaar aan populariteit wint. Lees erover in deze uitgave.
Verder in dit nummer: hoe Robeco in tien jaar tijd de customer service volledig digitaliseerde, hoe gemeente Amsterdam secuur de KTV weet te voorspellen,hoe Avaya denkt over klantervaringen, hoe JUUNI attitude hunters servicespecialisten werft, hoe je soepel met agressie omgaat, hoe je toewerkt naar een contextgedreven organisatie en hoe kennismanagement meer voet aan de grond kan krijgen in veel organisaties.
- Zilveren Kruis Community
- online service
- customer experience
- agressie te lijf
- JUUNI attitude hunters
- The Cloakroom
- haarfijn voorspellen KTV
- customer engagement
- Robeco
- Avaya
- kennismanagement
- gemeente Amsterdam