Editie 03 - 2017
Het voorspellen van de toekomst wordt meestal afgedaan als een zweverige en vooral ongrijpbare bezigheid. Futurist Christiaan Kromme bewijst echter dat je ook met een flinke dosis gezond verstand kunt uitzoeken wat ons te wachten staat. Lees in het coverartikel hoe je moet surfen op de golven van de technologische ontwikkelingen.
Onze nieuwe rubriek BrainFirst biedt eveneens handvatten voor de toekomst. Want hoe werkt het brein in relatie tot (klant)gedrag en waarvoor kun je inzichten op dit terrein gebruiken? Martin de Munnik trapt af en bespreekt hoe marketing ons brein beïnvloedt. Verder lees je deze uitgave een verslag van het HR-congres, waar een drietal boeiende sprekers de jacht op talent verder opvoerden, neemt Remco Pouw ons mee door de geschiedenis van studentenuitzendbureau SUSA en vertellen de auteurs van ‘Van buiten naar binnen’ hoe een gemeente beter kan luisteren naar burgers en schetsen zij de nieuwe afdeling Klantcontact & Interactie.