Editie 11/12 - 2019

Editie 11/12 - 2019
  • 6 december 2019

Net als dat klantenservicemedewerkers in trek zijn, is de volledige customer service branche ‘on fire’. Dat bleek afgelopen maand, toen de redactie van CustomerFirst van hot naar her reisde om alle trends, vernieuwingen en verfrissende inzichten op papier te zetten. De laatste editie van 2019 geldt als hekkensluiter van het decennium en zorgt ervoor dat jij weer up-to-date bent. Niet alleen staat dit nummer bomvol verslagen (Social Service Congres, Customer Champions, KSF Jaarcongres); we presenteren je het arbeidsmarktonderzoek 2019-2020. En als kers op de taart lees je in dit nummer hét overzicht der overzichten: de Top 17 Facilitaire Contactcenters.

Binnen het hele land was ook tijdens het schrijven van dit nummer tal van voorbeelden voorhanden. Klantcontact waar je warm van wordt. Zo staat customer first-denken hoog op de agenda bij Eneco (‘het heeft niets meer met ‘simpel klantcontact’ van doen, of met de ouderwetse belfabriek van vroeger’), duidt AI-ondernemer Jim Stolze hoe de mens met de robot te laten samenwerken, en krijg je sprookjesachtige learnings mee van Disney.

Fijne feestdagen!