KCM Group en moveXM bundelen krachten voor toekomstgerichte klantbeleving
KCM Group en de internationale customer experience-expert moveXM hebben hun samenwerking aangekondigd. Deze strategische stap markeert een belangrijke mijlpaal voor beide organisaties en biedt nieuwe mogelijkheden voor klanten en medewerkers.
Vanaf nu maakt KCM Group officieel deel uit van de moveXM Group. Deze fusie creëert een krachtige speler die gericht is op het vormgeven van de snel evoluerende internationale CX-markt. Meer dan 100 professionals zullen zich dagelijks inzetten om de klant- en medewerkerervaring te optimaliseren bij ruim 2000 organisaties, variërend van groot tot klein.
moveXM, opgericht in 1995 en gevestigd in Frankfurt, ontwikkelde een innovatief, AI-gedreven CXM-platform en bedient grote klanten zoals Volkswagen en BMW. Met hun ambitie om dé toonaangevende Europese SaaS-partner te worden in omnichannel CXM, biedt het bedrijf met 60 medewerkers ook oplossingen voor middelgrote en kleinere klanten.
De samenwerking brengt voordelen op het gebied van schaalgrootte, technologische vooruitgang en de ontwikkeling van nieuwe onderzoeksdiensten. KCM Group zal samen met zusterbedrijven Feeddex, Inceptivize en 5-Sterrenspecialist de mogelijkheden benutten om klanten nog beter van dienst te zijn.
'We zijn enorm trots op deze stap', zegt Edwin van Wijk, CEO van KCM Group. 'De samenwerking met moveXM versterkt de groei die we hebben gerealiseerd en stelt ons in staat om mee te gaan met de snelle internationale ontwikkelingen in de CX-markt. Dit biedt ongekende kansen voor onze klanten en ons team.'