Editie 01 - 2020
We gaan 2020 energiek en vernieuwend van start met de eerste editie van het CustomerFirst magazine van het decennium. In het interview met Aupings CX-director licht Joris Broekmans – met aanstekelijk enthousiasme – een tipje van de sluier over de omnichannel dromen van het koninklijke familiebedrijf. De digitalisering van de samenleving maakt immers ook bij de beddenfabrikant slapende honden wakker; al hoeft dit niet te veranderen in een nachtmerrie. ‘Het is een mooie uitdaging waarmee we te maken hebben; achterover leunen is er niet bij.’
Ook duiken we in de vaste rubriek Young & Professional weer in de wondere wereld der millennials. Nu echter in een ander daglicht, waarin GenY-er én generatie-expert Thijs Launspach je cruciaal advies geeft over hoe je deze generatie aan je kunt binden. Consultant Wout Cox geeft je als klap op de vuur(werk)pijl antwoord op de vraag waarom de customer care-afdeling zo weinig betrokken is bij het optimaliseren van de gebruikerservaring.
- generatie
- Young & Professional
- omnichannel
- CX
- customer care
- Wout Cox
- Auping
- Thijs Launspach
- klantcontact
- digitalisering