CustomerFirst 10-2023

CustomerFirst 10-2023
  • 7 november 2023

‘Ik vertegenwoordig graag de stem van de klant’, vertelt Kirsten Bravenboer. Bravenboer is Team Lead Customer Service bij YourSurprise, een bedrijf dat gespecialiseerd is in het personaliseren van cadeaus en geschenken. ‘We proberen het werk altijd leuk te houden.’

Winkelketen HEMA staat bekend om haar kenmerkende ontwerpen en de producten bezitten kwaliteit, stijl en betaalbaarheid. Hoe creëer je een naadloze ervaring tussen fysieke winkels en het online warenhuis? CustomerFirst sprak met Linda Klus, Erica Ly en Willem van der Linden. Drie bevlogen professionals over hun inzet om de klant centraal te stellen en de online winkelervaring voortdurend te verbeteren.

De timing van feedback in de customer journey, klantreis of klantcontactmomenten is cruciaal. Maar op welk moment vraag je de klant of gast naar een reactie? Het kiezen van het juiste moment levert goodwill op. Verder doen we een rondje fintech en kijken we met Jos van de Kerkhof naar het klantcontact van Visa, met Jérèmie Rosselli naar N26 en Finbar Hage naar de Rabobank.

Naast nog meer interviews en artikelen ook weer zoals iedere maand de columns van Nienke Bloem, Friederike Niehoff, Anders Jansen en Niels Berndsen.