CustomerFirst 11/12-2023
Marteyn Roose is de eindbaas bij Centraal Beheer. Hun overbekende ‘Even Apeldoorn bellen’ is méér dan alleen een catchy slogan. De oproep vertegenwoordigt een belofte van direct contact en betrouwbaarheid. ‘Het is een weergave van onze bedrijfscultuur die al meer dan 100 jaar klanten vooropstelt.’
René Kloppenburg werd begin november verkozen tot CCMA Manager of the Year. We spraken met Kloppenburg op een moment dat de eerste euforie weer was gezakt. ‘De essentie van goede klantenservice is de taal van de klant spreken en aanpassen aan de manier waarop deze wil worden geholpen.’
Traditiegetrouw publiceert CustomerFirst in het laatste nummer van het jaar de Top 20 Facilitaire Contactcenters. Er zijn een aantal faillissementen, overnames en fusies geweest: betekent dat een verandering in de ranglijst? Wie zijn de stijgers en dalers? En als klap op de vuurpijl noteren we dit jaar zelfs een nieuwe nummer één!
In de wereld van klantbeleving en klantgerichtheid staat Steven Van Belleghem bekend om zijn vernieuwende inzichten. De Belgische auteur, spreker en ondernemer publiceerde recent De Ruwe Diamant. Een interview.
En zoals iedere maand ook weer inspirerende columns van Nienke Bloem, Friederike Niehoff, Anders Jansen en Niels Berndsen.