Zoho voegt nieuwe tools toe aan Zoho Desk

Zoho voegt nieuwe tools toe aan Zoho Desk
  • 16 december 2022
  • Ryan Baij

Zoho Corporation voegt nieuwe tools toe aan zijn aan zijn klantenserviceplatform Zoho Desk. Deze nieuwe toevoegingen helpen klantenserviceteams om in te spelen op de veranderende klantbehoeften.

Blended Conversations is een toevoeging aan Zoho Desk. Deze functionaliteit zorgt voor , door zowel mensen als bots ondersteunde, conversationele klantenservice ervaringen, en diverse verbeteringen van de user interface. De nieuwe mogelijkheden helpen klantenservicemedewerkers om de relatie met klanten te verbeteren door een einde te maken aan giswerk en stroeve processen.

'In deze moeilijke economische tijden verdubbelen de beste bedrijven hun inspanningen om klanten te behouden en proberen ze tegelijkertijd meer te doen met minder', aldus Sridhar Iyengar, Managing Director, Zoho Europe. 'Goede service-ervaringen spelen hierop in door de basis te vormen voor duurzaamheid in economische tegenspoed. Blended Conversations in Zoho Desk speelt hierop in door mensen en bots slim te combineren en tegelijkertijd frictie, frustratie en kosten te verminderen.'

Zoho introduceert daarnaast een gemoderniseerde user interface. Deze is eenvoudiger, sneller en toegankelijker en voorziet in een breed scala aan gebruikersbehoeften. Het bedrijf blijft werken aan de ontwikkeling van mogelijkheden die alle betrokkenen beter in staat stellen om klanten toegevoegde waarde te bieden tijdens elke stap in de customer journey. Dat geldt voor alles van de planning en ontwikkeling van klantenervaringen tot de implementatie en optimalisatie daarvan. De customer experience (CX)-oplossingen van Zoho helpen bedrijven met het opvoeren van de productiviteit, het verbeteren van de interne samenwerking en het bevorderen van het succes van klanten.

comments powered by Disqus