Telecommerce 03 - 2014

Telecommerce 03 - 2014
  • 2 april 2014

‘Daar komen de Fransen’. In de praktijk is de situatie een stuk minder dreigend dan het klinkt. SNT heeft namelijk veel vertrouwen in de overname door Webhelp Group en de voordelen die daarmee gepaard gaan, zo laat de klantcontactspecialist merken in dit interview met Telecommerce. Het voornaamste streven van de keten? Verdere internationalisatie.

Bij Sanoma waren het de laatste tijd om hele andere redenen dan een overname roerige tijden. Het mediabedrijf bevindt zich middenin een reorganisatie, maar op de afdeling Customer Services kunnen ze zich er niet druk om maken. Waardecreatie en klantbehoud zijn meer essentiële thema’s momenteel.

In deze uitgave lees je verder hoe ziekenhuizen het klantcontact hebben ingericht, welke NCCA-cases de aandacht trokken van het langst zittende jurylid Ko de Ruyter, wat de ambities zijn van Supervisor van het Jaar Martijn Tigchelaar en is er aandacht voor de Contactcentermanager van het Jaar-verkiezing.