Editie 10 - 2016
Gamen tijdens werktijd en er, naast plezier, nog concrete resultaten mee bereiken ook. Wat te denken van een lager verloop bijvoorbeeld, meer verkopen of hogere klanttevredenheidscores? Met name grotere organisaties hebben gamification, een samentrekking van gaming en education, inmiddels ontdekt en plukken er de vruchten van. Hoe Ziggo, Tempo-Team en Transcom spelenderwijs de medewerkerbetrokkenheid vergroten, lees je in het coverartikel van dit nummer. Let the games begin!
OpenClaims heeft van autoschade een soort spel gemaakt. Dit platform verzamelt het schadeaanbod van verzekeraars en leasemaatschappijen en biedt dit vervolgens aan een geselecteerde groep schadeherstelbedrijven aan. Alle betrokken partijen varen hier wel bij, dus win-win! Tot slot zetten we op deze plek nog het boek ‘Klantsignaalmanagement’ van Zanna van der Aa in de spotlights, wijzen we je graag op het bestaan van de Customer Satisfaction Index en blader vooral door naar het debuut van de nieuwe rubriek ExperienceFirst.
- Customer Contact Manager Award
- Caren Bouwmeester
- Klantsignaalmanagement
- CX Event
- Customer Satisfaction Index
- ExperienceFirst
- gamification
- De Bijenkorf
- OpenClaims
- ListenFirst