Editie 05 - 2016
Je zou je bijna in Londen wanen, een blik werpend op de cover van de jongste CustomerFirst-uitgave. Niets is minder waar, want we waren in Groningen, op bezoek bij DUO. Aan de hand van een zelf ontwikkeld metro-visualisatiemodel heeft de Dienst Uitvoering Onderwijs de klantreis in beeld gebracht. Uiterst verstandig, met bijna 790.000 actieve studenten in het bestand, 1 miljoen telefoontjes per jaar, 18 miljoen websitecontacten en 800.000 mutatieformulieren die jaarlijks nog per post binnenkomen.
Verder lees je in dit nummer een interview met Hostmanship-goeroe Jan Gunnarsson, wat Alignment 2.0 inhoudt, tref je een nieuwe editie van ListenFirst aan, geven banken groen licht voor WhatsApp als servicekanaal, lees je de columns van Paul Iske, Niels Berndsen en Jacqueline Plooij, plus de case van NIBC over het ontwerp en de inrichting van zijn nieuwe klantcontactcenter.
- Dimension Data
- Alignment 2.0
- Strategic Decisions Monitor
- DUO
- NIBC
- gemeente Súdwest-Fryslân
- Multichannel Conference
- interview Jan Gunnarsson
- ListenFirst