Editie - 04 2016
In het brein van de klant kijken…klinkt eng, maar dat hoeft het zeker niet te zijn. Onder meer Transavia en Dunlop proberen klanten beter te leren kennen door neuromarketingtechnieken toe te passen. Zij weten zich hierbij geruggensteund door Braingineers en Eigen&Wijze, gespecialiseerde bureau op dit vlak. Hoe en wat lees je in het coverartikel van deze CustomerFirst-uitgave.
Ontdek tevens wat ‘The Exceptional Service Battle’ van Canon inhoudt, wat je kunt doen voor meer werkgeluk, hoe de app MyHomeServices orde in de chaos schept, welke SDM-voorspellingen uitkomen en gingen we voor de rubriek Kloppend Hart langs op het contactcenter van BCC. Als ‘toetje’ zit in dit nummer ook nog het katern van Multichannel Conference 2016!
- Cygnific
- Victor Lamme
- service engineers
- OVAL
- Canon
- BCC
- Sander Kouwenhoven
- SDM
- Eigen&Wijze
- werkgeluk
- Maurits Bruel
- Internet of Things
- MyHomeServices
- Braingineers
- neuromarketing