Editie 02 - 2018
Univé brengt in het coverartikel van deze maand gemeenschapszin terug door met moderne digitale middelen te voorzien in oude behoeften. Ledenbelang heeft de verzekeraar altijd voorop gesteld: ‘Dat betekent bijvoorbeeld dat we al sinds jaar en dag de klanttevredenheid over alle kanalen en alle vormen van klantcontact meten. We gaan weer terug naar de basis waar we in 1794 mee begonnen: samen ons best doen om risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en onzekerheden weg te nemen.’
De redactie van CustomerFirst deed tevens een rondje door de velden van verzekeraarsland, met de vraag in het achterhoofd hoe schadeverzekeraars digitale customer experience invullen. Verder spraken we met de 29-jarige oprichter van miljoenenbedrijf Sparkcentral, Davy Kestens, over de impact van social media in customer service, hebben we mooie columns van Nienke Bloem, Paul Iske en Niels Berndsen en zijn we te gast bij Euroflorist te Amsterdam.